jessikahedman

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av hedman - 2 oktober 2012 22:41

Det har inte gått att gå in på bloggen de senaste timmarna, har ingen aning om varför. Men nu funkar det!
Har inte så mycket att skriva... det har inte hänt något speciellt idag. Ska köpa en ny jacka + mössa och vantar inom några dagar, ska även köpa 3 nya bhar och en polo tröja och nya leggings, mina går sönder väldigt lätt! Detta beställer jag från nätet. Ska till skolan imån så får nog sova snart.

Heejdååå

Av hedman - 2 oktober 2012 15:11

Nu har jag äntligen orkat gå upp ur sängen. Har på mig mjukiskläder och sitter nu i köket och ska fixa lite mat. Ungnen är på och på menyn står det pommes, kotlett och bearnaisesås! ska nog koka lite grönsaker med. troligtvis blir detta gott!
ha det bra!

Av hedman - 2 oktober 2012 13:45

Imorse när jag vakna hade jag ont i magen och va inte alls i form så jag stannade hemma från skolan. Vaknade igen vid ungefär 1 och tog upp datan och tittade lite på facebook. Nu har jag hittat en halloween fest som jag och en kompis ska gå på! Man ska ju såklart vara utklädd, men jag vet inte vad jag kommer ha på mig. Jag och min kompis tänkte evetuellt ha likadana dräkter på oss, men vi får se. det är ju inte förräns den 26e.... Just nu ligger jag i min säng och funderar på att gå upp och käka lite... är sjukt sugen på chokladbollar!!! senare idag så ska jag plugga moppekort! har bara plugget kvar och uppskrivningen. och när jag fått körkortet så får jag en IPHONE 5! så det är la dags att sätta igång? haha ha det bra allesammans!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards